понеделник, 23 декември 2013 г.

2: Коледен венец

 Този проект е почти към края си и подозирам, че на вас ви писна от моите публикации също толкова, колкото и на мен. Признавам си, ангажиментът покрай снимките, рецептите и идеите се оказаха доста по- голям, от колкото предполагах.  Надявам се по някакъв начин да съм допринесла за вашия коледен дух. Аз на моменти го губех. Натоварването в края на годината и многото непредвидените ситуации винаги оказват влияние. Мислех да пропусна съботния работен ден, но не ми се получи. За сметка на това, вече щастливо се мотая из къщи с апарат, лаптоп или книжка и се радвам на усещането за заедност.  Децата, камината, елхата, греяното вино, задушеното свинско във винен сос. Банална и толкова приятна класика. 


 Мисля, че мога да си позволя малко разточителство на време, а и имам усещането, че съм си го заслужила. Днес дори се класирах за половин ден ски. Дано следващото качване да не е догодина по това време:) След кратка следобедна дрямка, реших, че все пак е време да си завърша проекта, и е крайно време да си сложим коледен венец на вратата. Не харесвам купените, а този отне не повече от 15 мин.



За основа взех готова форма от преплетени клони. Намира се в почти всички магазини за сувенири. Можете да си ги доукрасити по ваше желание.

Аз ползвах малки и средни топки за елха, елхови клончета и панделки. Вързани са с тел за дървената основа, така че през януари ще разкача всичко и ще извадя дървената основа за Цветница и Великден, когато ще бъде накичена с нещо друго и тематично за сезона.


Утре е Бъдни вечер. За първа година не ми се налага да приготвям всичко и ще сме на гости на мама. 



Още не съм измислила какво да публикувам утре, но във всички случаи ще измисля. Някак не мога да се предам в последния ден:)


Спокойна вечер, по- малко хаос и лудница покрай празниците и повече заедно:) Отивам да си сипя още едно греяно вино:)

11 коментара:

  1. Успех, Руми, ще очаквам да видя какво си сътворила за утре. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Руми, за мен беше, и все още е, изключително удоволствие да се отбивам всеки ден при теб. Пишеш толкова увлекателно, снимките са така пленяващи, а идеите - невероятно оригинални, че не знам дали е възможно да досадиш на някого. Ти си един безкраен източник на вдъхновение.

    Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  3. Перфектен е, Руми! Чакам утрешния пост с нетърпение... Много ме радват нетрадиционните ти и оригинални идеи!

    Поздрави http://la-foienvous.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  4. На мен не само, че не ми омръзна този пъстър маратон, ами даже надничам по няколко пъти на ден, да видя дали е налице новата публикация. Аз имам един опит от началото на блога, в който публикувах всеки ден в продължение на месец, но не мисля, че ще го повторя. Ти си герой и определено публикациите носят настроение и идеи, а когато знам, че ще се появи нещо ново, очакването е сладко. Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  5. Мда Руми, много красота, уют и ... заедност ... И аз като теб на гости на мама , а за бъддни вечер ще се изсипвам на сестричка :)) Много обичам тези празници и даже обичам "леката " лудница на моето голямо италианско семейство ... не би била Коледа без това :)
    В този ред на мисли не срещна ли днес нейде на пистите да лети моят половин ?;))
    Светла и красива Коледа Руми! Домът ви да е пълен със здраве, любов и щастливи споделени мигове!

    ОтговорИзтриване
  6. Красив венец-малко фантазия и готово...
    Весели празници,Руми!

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесна атмосфера създаваш в дома си, Руми! И... не, не си ми омръзнала... дори ще ми липсваш, ако разредиш публикациите си. Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  8. Весели и щастливи празници,Руми.Прекрасно настроение създаваш.Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ви много! Наистина! Не просто формално, защото сте оставили коментар, а защото по някакъв начин, влизайки всеки ден тук в блога и споделяйки с мен подготовката, станахте част от моята Коледа:)

    ОтговорИзтриване
  10. Весели празници! Желая на цялото ви семейство здраве и сбъднати мечти!

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...